МФ - Агенция за икономически анализи и прогнози




Вид инфромация

Източник

2000 г.

2001 г.

2002 г.

2003 г.

2004 г.

2005 г.

2006 г.

2007 г.

по отчет

по отчет

по отчет

по отчет

по отчет

по отчет

по отчет

по план

Брой служители

МФ

41

40

56

60

60

56

54

57

Общо текущи разходи

МФ

236 103

293 523

325 882

448 767

501 312

562 390

636 146

652 399

Общо капиталови разходи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Разходи за брутна заплата, други възнаграждения, социални осигуровки

МФ

223 215

273 994

307 847

432 153

483 974

544 126

586 818

629 420

Разходи за командировки

МФ

12 802

19 339

17 225

15 409

15 803

17 179

48 048

21 619

Разходи за обучение, квалификация и преквалификация на персонала

МФ

86

190

810

1 205

1 535

1 085

1 280

1 360

Брой на служителите, преминали курсове за обучение, квалификация или преквалификация

МФ

5

9

10

19

23

33

33

18

Брой на напусналите или освободени служители

МФ

6

9

1

4

10

11

5

0

Брой на новоназначени служители

МФ

6

10

17

8

11

7

3

3

Приходи от предоставяне на административни услуги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Разпределение на служителите по категории 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ръководни

МФ

9

9

10

12

9

9

10

10

експертни

МФ

29

29

44

46

49

45

42

45

тенически

МФ

3

2

2

2

2

2

2

2

Средни брутни работни заплати:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

по служебно правоотношение

МФ

341,08

356,30

376,14

436,39

461,35

487,63

511,01

575,05

по трудово правоотношение

МФ

250,09

280,93

398,78

438,02

471,74

509,11

534,98

550,56

Оценка на етап на “едно гише” 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"едно гише": няма, базов, развиващ се, работещ, отличен


Този уебсайт се поддържа благодарение на щедрата подкрепа на американския народ чрез United States Agency for International Development (USAID). Съдържанието му е отговорност на Института за пазарна икономика и не е отразява непременно мнението на USAID или на правителството на САЩ. Уебсайтът се поддържа и благодарение на German Marshall Fund на САЩ (GMF) и съдържанието му не отразява непременно мнението на GMF или Balkan Trust for Democracy.